Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scooter Nieuws uit Rijswijk
#81
Fabian, ziet er weer top uit,  Thumbsup2
De Honda Vision 50 heeft ook een zijstandaard maar ik gebruik het zelden.
Maar dat is natuurlijk ieders voorkeur. 
Er komen warme dagen aan Sun dus lekker uitwaaien op de scooter. 

   Gr. René
Antwoord
#82
Zeker een hele mooie scooter en een perfecte snelheid,
Zo hard lopen de onze ook .
Antwoord
#83
is ook hard zat, binnen de wettelijke limiet en dat is het belangrijkste
Antwoord
#84
Fabian, heeft de Aprilia al zijn eerste onderhoud beurt gehad?
Ik kijk geregeld op YouTube naar filmpjes o.a over de Aprilia sxr50 van een ene
Eric Parsian volgens mij een vlogger, hij rijdt met de Aprilia door Parijs. Wel leuk om deze filmpjes te
bekijken, het is net of ik mee rij achterop.

   Gr. René
Antwoord
#85
Ook een mooie machine Fabian en zijstandaard makkelijk om de scooter effe te laten staan.
Antwoord
#86
Fabian, heeft de Aprilia al een eerste onderhoud beurt gehad? 

  Gr René
Antwoord
#87
Elke dag kijk ik even door Fabian aangegeven gebruikers groep op pagina 7 naar berichten
over de Aprilia SXR 50, leuk en interessant. Jammer, soms in een andere taal en die ben ik niet machtig.
Maar sinds ik met pensioen ben kijk ik ook veel op You Tube o.a over politiek  en ook op Google 
" een briefje van Jan vandaag",  "Buttkicken.nl ". Een columnist Jan Dijkgraaf die ken ik al jaren van nog het krantje "de Metro" .
Dan gaat er een wereld voor mij open wat er allemaal reilt en zeilt  hier in Nederland en wat ik op de staatsomroep niet 
te horen krijgt, ik kan niet wachten op 15 maart.
O,...ik dwaal weer af  Thinking    Nee, over scooters hebben is eigenlijk veel leuker. 

  Gr. René  Scootertoer
Antwoord
#88
(07-19-2022, 06:03 6)Peerke schreef: Zeker een hele mooie scooter en een perfecte snelheid,
Zo hard lopen de onze ook .

(12-08-2022, 11:19 11)René Klarenbeek schreef: Fabian, heeft de Aprilia al een eerste onderhoud beurt gehad? 

  Gr René

ja zijn 1000KM beurt heeft hij gehad, niet veel bijzonders, beetje olie en wat dingen nalopen en een software update.
Zit nu op 2222 dus langzaam komen er wat kilometers bij, verder geheel geen probleem nog gehad met de scooter.
Antwoord
#89
(02-12-2023, 10:20 10)René Klarenbeek schreef: Elke dag kijk ik even door Fabian aangegeven gebruikers groep op pagina 7 naar berichten
over de Aprilia SXR 50, leuk en interessant. Jammer, soms in een andere taal en die ben ik niet machtig.
Maar sinds ik met pensioen ben kijk ik ook veel op You Tube o.a over politiek  en ook op Google 
" een briefje van Jan vandaag",  "Buttkicken.nl ". Een columnist Jan Dijkgraaf die ken ik al jaren van nog het krantje "de Metro" .
Dan gaat er een wereld voor mij open wat er allemaal reilt en zeilt  hier in Nederland en wat ik op de staatsomroep niet 
te horen krijgt, ik kan niet wachten op 15 maart.
O,...ik dwaal weer af  Thinking    Nee, over scooters hebben is eigenlijk veel leuker. 

  Gr. René  Scootertoer

er zit een vertaal knopje op Faceboek, aangezien mijn talen kennis soms ook ophoud :) moet wel zeggen dat het wel zo nu en dan leerzaam is
Antwoord
#90
Jammer, door Fabian kon ik altijd via dit forum Aprilia SXR50 gebruikers groep
d.m.v Facebook volgen op blz 7. Nu moet ik een account aanmaken om daar in te komen.
Nou ja, dan maar niet.  Icon_cool

    Gr. René
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)