Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scooter Nieuws uit Rijswijk
Sad 
Hallo Oudjes,

Ben ik weer even, is alweer een tijdje terug en in de tussentijd veel gebeurd op meerdere vlakken.
Corona tijd heeft niet echt goed gedaan, werk al vanaf het begin thuis en gevolg daarvan is dat de Django ook geen meter meer maakte zowat.
In de tussentijd ook nog positief getest, best ziek geweest en nog steeds aan het stoeien met de naweeën van vermoeidheid en een uithoudingsvermogen van niks.
Deze week ook een prik mogen halen waarvan ik ook weer een paar dagen van de kaart was..
Dus al met al moeizaam en daar heeft onze boot ook last van :(

Dan even het scooternieuws, ik was dus mijn Django aan het klaarmaken om naar de dealer te brengen aangezien hij een beurt nodig had, start slecht, loopt slecht, accu dood, achterband loopt leeg.. dus via een Kennis die iets terug wou doen voor bewezen diensten is hij opgehaald door een dealer. daar zijn ze er mee begonnen en na verloop van tijd werd ik gebeld dat ze kortsluiting hadden geconstateerd en met de vraag wat te doen, dus aangegeven ga maar zoeken dan hoor ik het wel. na verloop van tijd belde ze weer dat ze het hadden gevonden en het is de printplaat van de teller was uitgebrand, kosten voor vervanging tussen de 300 en 400 en dan hadden we ook al 300 aan overige kosten.
Dus maar eens in conclaaf gegaan met de vrouw des huizes over wat te doen, scooter is van 2016 en de restwaarde loopt ook hard achteruit en eigenlijk zonde van me geld om die teller te vervangen aangezien er nog van alles bij kan komen waar we niet geheel op rekenen.

Dus na conclaaf in de auto naar de dealer daar nog even wat onderhandeld, en gezegd dat we de Django daar achter laten en een een andere scooter in bestelling hebben..
het gaat een zwarte Aprilia SXR 50 worden en zou ergens deze maand geleverd moeten worden, ook deze is weer van een plaatje gekocht zoals vele voorgangers die ik heb gehad.

Dus spannend  Boogie

Klikker de klik

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Wauw dat is een mooie scooter.
En een top merk ook nog eens in mijn ogen.

De 2 Peugeots zijn ook met pensioen de mijne geschorst is nu schuur vulling de witte staat nog start klaar.
Ik rijd zo nu en dan op de mp3"s.
Ons Mien naar der veteranenziekte is er nog steeds niet boven op heeft nog steeds rest over blijfsele er van.
Ze vertrouwd der eigen op een fiets auto, motor eo scooter nog steeds niet.

Dus zo zie je maar van vakantie ritten op de scooter naar camper vakantie dat is heel wat anders.
Maar we genieten nog steeds van kleine dingen.
Corona weinig last van gehad hier in huize Drunen.

Maar wel heel gaaf dat je weer eens op het forum bent.
Weten we weer dat je onder de levende bent.
Tja in deze rare tijd en leeftijden op het forum weet je het maar nooit.
Wens je heel veel Plezier met je Piaggio het zijn fijne machines.

tijp nog eens wat is altijd leuk New3_sign_goodidea New2_goodluck
Antwoord
Ja Fabian een mooie scooter en jammer van die Peugeot, en beterschap. 

Gr. René
Antwoord
Hoi Fabian ja de naweeën van dat coronavirus kunnen nogal heftig zijn en enige tijd vergen wil je jezelf weer de oude kunnen voelen.
Ook erg jammer van je Django, waren en zijn toch óók niet de goedkoopste modellen.
Maar nu dus afwachten op de nieuwe prachtige scooter, succes en een spoedig volledig herstel.
Antwoord
@Peerke Met de camper is toch ook geweldig, lijkt me ook wel wat maar dat krijg ik er hier niet doorheen, en als die corona een beetje onder controlle is dan zijn er genoeg mooie plekken om heen te gaan, zoals noord Europa..

@Peter Die Django koste bijna 2x zoveel als de Piaggio ;) dus zeker zonde maar ja als er een kenteken opgaat zijn ze nog maar de helft waard en moet toegeven ik heb volgens mij nog nooit zolang met een scooter gedaan, dus even door de zure appel bijten en het is weer goed.. alleen geheel niet opgerekend en ook niet op zoek of me eigen verdiept wat er tegenwoordig op de markt is..
en dat corona is wel een dingetje zeg maar, maar mijn klachten komen overeen met veel andere mensen die de gelukkige geweest zijn, maar goed het kon slechter dus we doen het er maar mee..

@all en over de keuze, daar kan ik wel kort over zijn, of een Sym, wellicht een Kymco of deze, die Sym staat me tegen en alle tourclub leden rijden erop, Kymco staat me de prijs van tegen en bij deze krijg je toch wel heel veel scooter voor je geld, en zoals Peerke zegt het is een Piaggio dus eigenlijk goed.. en het is nog geen gemeengoed wat natuurlijk positief of negatief kan zijn..

en ik zal proberen wat meer mijn neus te laten zien :)
Antwoord
Citaat:en ik zal proberen wat meer mijn neus te laten zien :)
Ik vind het al leuk dat je er weer even bij bent.
En de rest we zullen het zien.

Ps beterschap was ik helemaal vergeten New_grin
Antwoord
Gisteren Aprilia Nederland even gecontact hoe het zat met de accesoires voor deze scooter en gelijk maar wanneer de leveringen naar de dealers gepland zijn.
op de eerste vraag konden ze nog niet veel op zeggen, wel dat er wel wat komt maar verder is er nog weing bekend.
de levering planning was eind mei/half juni dat schuift al weer een paar weken op naar de eerste week van juli.. eigenlijk geen verassing :)

dus we wachten rustig af en verder al wat informatie aan het inwinnen van wat er wel is...
Antwoord
Der is zat volgens mij maar of er iets voor die van jou is.?
Maar wie weet komt het nog.
En ik hoop voor je dat het eind juni word dat je hem mag berijden. New_grin Scootertoer
Antwoord
Voor deze is er nog niets, of laat ik het zo zeggen nog niets wat speciaal voor deze is.. komt vanzelf..

Nog wat plaatjes  Worship

Bijlagen Miniatuurweergaven

.png   48_5_6.png (Grootte: 119.46 KB / Aantal keer gedownload: 37)
Antwoord
Gave scooter, als ik weer eens richting Herenstraat of het werk ga vanuit Delft zou ik 'm voor je huis moeten zien. Kan niet wachten!

groetjes!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)