Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scooter Nieuws uit Rijswijk
#61
Ja ik vind de rode onderdelen ook heel mooi en het is een prachtige scooter.
Het mooie weer komt eraan (hoop ik) dus veel plezier op de Aprillia. 

  Gr. René
Antwoord
#62
Nou Rene, niet meer zeggen dat het mooi weer gaat worden, moet zeggen dat het aardig ruk was afgelopen dagen  New_grin
Antwoord
#63
Lolsingletooth
Antwoord
#64
Ruk weer is ook weer. Laughpound
Antwoord
#65
Maar ja ruk weer of niet ik zal toch met de scooter naar m'n werk moeten.
Ik heb daar nooit echt een hekel aan gehad, warm kleden en een goede regenpak aan.
Maar met heel slecht weer zomaar een ritje rijden dat doe ik liever ook niet en blijf ik thuis.
Ik moet wel toegeven dat scooter rijden nog steeds een verslaving is en ook met een beetje matig weer
kan mij niet weer houden, het wordt dan wel een klein ritje.  New_grin

   Gr. René   Scooterr
Antwoord
#66
Fabian en ook anderen, ik heb net weer een nieuw, leuk en leerzaam You Tube filmpje bekeken van "vol gas met Joey".
Een filmpje van het verbeteren/opvoeren van de Aprilia SXR 50.
Ook heb ik begrepen in dat filmpje dat Joey nogal enthousiast is over het motorblok van de XSR 50 wat hij beter vindt dan een 
gewone Piaggio 4takt blok van o.a de Vespa of Zip en deze Aprilia SRX is beter qua prijs/kwaliteit verhouding. 
Dus een goede scooter en persoonlijk vind ik het ook een mooi model. 
Maar misschien ben ik zelf te oud (67) voor zo'n sportief model scooter.  Thinking New_grin  Laughpound

   Gr. René
Antwoord
#67
(06-18-2022, 16:52 16)René Klarenbeek schreef: Fabian en ook anderen, ik heb net weer een nieuw, leuk en leerzaam You Tube filmpje bekeken van "vol gas met Joey".
Een filmpje van het verbeteren/opvoeren van de Aprilia SXR 50.
Ook heb ik begrepen in dat filmpje dat Joey nogal enthousiast is over het motorblok van de XSR 50 wat hij beter vindt dan een 
gewone Piaggio 4takt blok van o.a de Vespa of Zip en deze Aprilia SRX is beter qua prijs/kwaliteit verhouding. 
Dus een goede scooter en persoonlijk vind ik het ook een mooi model. 
Maar misschien ben ik zelf te oud (67) voor zo'n sportief model scooter.  Thinking New_grin  Laughpound

   Gr. René

Hej Rene,

Ja we zaten er een beetje op te wachten tot er eens iemand met een soortgelijk filmpje ging komen, hij was zeker uiterst enthousiast over de scooter in het algemeen, en alles wat hij gedaan heeft hebben wij al maanden geleden gedaan met het zelfde resultaat. alleen jammer dat hij hem niet even op de testbank heeft gezet om echt de verbetering te laten zien.
en daarnaast je bent nooit te oud voor wat voor scooter dan ook. 

daarbij verkoopt hij best aardig volgens mij: Kenteken.TV - Hoeveel zijn er nog van Aprilia / Sxr 50?
en we hebben ook nog een groep enthousiastelingen :) (2) Aprilia SXR 50 - Gebruikers Groep/Owners Group | Facebook

en ben zelf nog steeds tevreden ermee...
Antwoord
#68
Thinking O,....ik dacht iets nieuws te vertellen over een technische verbetering van de  Aprilia SXR 50.   New_grin  Laughpound
Ik kijk altijd naar de filmpjes van Joey Schaar op You Tube voor mij leerzaam en ook leuk want stel,...
dat ik ook een Aprilia SXR 50 koop dan weet ik wat de mogelijkheden zijn.
Maar ik zit ook te broeden misschien voor een Piaggio Liberty 50, alhoewel de Honda Vision NSC 50 een
uitmuntende scooter is en eigenlijk wil ik die niet verkopen. Eén van de twee Honda's  als ik met
pensioen gaat dan moet er 1 Honda met 60.000 km op de teller weg en de rode Honda behoud ik voorlopig om 
ritjes mee te rijden net als met de Zip. 
Maar mijn gedachte gang kan zomaar weer veranderen.  New_grin
En Fabian, ik las dat de Aprilia XRS 50 met nog een koude motor niet zo lekker rijdt, klopt dat?
De Zip had dat ook maar dat is natuurlijk altijd van tijdelijke aard.

     Gr. René
Antwoord
#69
de Liberty heeft zich wel bewezen als goede scooter, en is ook een beetje meer oude mannen scooter  Boogie maar verder niets mis mee, blok is van dezelfde familie als de SXR dus dan weet je wat je moet doen.. van de Honda weet ik bar weinig af..

en het klopt dat hij koud niet echt lekker weg kwam, Piaggio heeft een software update klaar staan die dat probleem oplost. 

Dus software update, Multivar en Luchtslang is wel een vereiste. ik zet de software update erbij aangezien dat soort dingen niet geheel standaard zijn bij een hoop dealers.
Antwoord
#70
Oldage2
Citaat:een beetje meer oude mannen scooter
  Oldage  Laughpound
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)