Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Groene Hart Ritje
O,.. Fabian er zit al een Mallossi multivar in! In mijn Piaggio Zip ook, maar meer dan een snelheid van 51 km zit er ook niet in.  Thinking
Terwijl in de Honda Vision 50 een Polini vario zit maar die wel een snelheid haalt van 60 km. 
Maar ja, Piaggio is altijd al Roomser dan de Paus met dat betreft. Er is eventueel een snelle ECU voor Piaggio volgens Joey Schaar (zie You Tube). 
Maar ik denk dat ik het ook zomaar laat die 51 km, met de Honda rij ik ook maar 50/55 km waar het veilig kan.
 Als er maar geen wielrenners in m'n nek hijgen.  New_grin 
Ik vind het zo gênant 1 of meerdere (kolonne)  wielrenners achter mij aan  tijdens een scooter rit. 

Gr. René  Scooterr
Antwoord
(10-03-2021, 09:11 9)René Klarenbeek schreef: O,.. Fabian er zit al een Mallossi multivar in! In mijn Piaggio Zip ook, maar meer dan een snelheid van 51 km zit er ook niet in.  Thinking
Terwijl in de Honda Vision 50 een Polini vario zit maar die wel een snelheid haalt van 60 km. 
Maar ja, Piaggio is altijd al Roomser dan de Paus met dat betreft. Er is eventueel een snelle ECU voor Piaggio volgens Joey Schaar (zie You Tube). 
Maar ik denk dat ik het ook zomaar laat die 51 km, met de Honda rij ik ook maar 50/55 km waar het veilig kan.
 Als er maar geen wielrenners in m'n nek hijgen.  New_grin 
Ik vind het zo gênant 1 of meerdere (kolonne)  wielrenners achter mij aan  tijdens een scooter rit. 

Gr. René  Scooterr

Die ECU is alleen voor Euro 4, en die van mij is een Euro 5 dus dat gaat nog niet werken, ben benieuwd of er veel verschil zit tussen de Malossi en Polini, maar denk het niet dat het een hoop gaat uitmaken, ja die wielrenners is wel een probleem, heb best moeite om ze voor te blijven zo nu en dan.
En als er een ECU komt is die niet te betalen dus denk dat we het zo maar houden..
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)