Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Das bale de zilver kleurige Elyseo
Begin september proberen de zilveren te starten.
Die denkt bij zijn eigen Doe het zelf maar.
Nieuwe 98 benzine er in carb leeg laten lopen getrapt en getrapt.

Met een beetje geluk stampt hij zelf een halve minuut dan stopt hij er mee.
Dus toen heb ik mij maar aflaten zetten in Oss.
Had er zoon zin in met de scooter naar Oss om mijn taxi op te halen.
Nu staat hi onder een lader en probeer ik hem af en toe.

Vroeg of laat zal hij toch naar me moeten luisteren Laughpound

En verders tja wat zal ik zeggen ik kan er nog geen zin in maken.
Ben wel met fotos bezig geweest die te verkleinen en daar zal ik eerdaags eens verder mee gaan.
Zo dat jullie ook kunnen genieten. Worship
Antwoord
Tja maar afwachten wat hij doet Peerke maar ik weet zeker dat je hem weer aan de gang krijgt. New2_goodluck
Antwoord
Ik had 'm eigenlijk al een beetje op Marktplaats verwacht, niet alleen al vanwege de MP3's maar ook omdat je in telkens meer plaatsen je niet meer welkom bent met een tweetakt scooter. Mijn collega heeft pas zijn Zip 2T weggedaan omdat hij dagelijks een klein stukje door de gemeentegrens met Den Haag moet en dat is een no-go zone. Het stukje tussen Nootdorp en Delft.
Antwoord
(09-15-2021, 19:24 19)George schreef: Mijn collega heeft pas zijn Zip 2T weggedaan omdat hij dagelijks een klein stukje door de gemeentegrens met Den Haag moet en dat is een no-go zone. Het stukje tussen Nootdorp en Delft.

daar was ik al een tijdje niet geweest, normaal 2x per dag en zag ineens een mileuzone bord staan bij de Hornbach, maar heel Den Haag is een milleuzone tegenwoordig

Den Haag - Milieuzone oude brom- en snorfietsen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)