Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paar honderd euro lichter
#1
Zo mijn bus heeft nu een nieuwe distributie riem.
En die verse nieuwe onderdelen die of versleten waren of met de riem gewoon vernieuwt moesten worden.
Nu kunnen we weer 90.000 km verder rijden.
Vroeger deed ik alles zelf maar ik kan het niet meer op brengen om op de straat  te gaan liggen.
Kom met mijn jonge lichaam bijna niet meer omhoog. New_grin  Laughpound   Lolsingletooth  Oldage
Antwoord
#2
Jaja we worden allemaal een dagje ouder, ik doe ook alleen nog oliepeilen en bijvullen en 2 keer per jaar de wielen wisselen. De rest laat ik maar
aan mijne monteur over. Oldage2
Antwoord
#3
New_grin Ik vind sleutelen hartstikke leuk maar die berg van gevoel die ik eerst over moet.
Voor heen niet zeuren ouwe kleren aan er er aan beginnen.
Word tussen mijn oren dan toch een stukje voller Laughpound Kazouillegeek
Antwoord
#4
Ja sleutelen vind ik nog steeds leuk maar het wordt wel zwaar om tegen de grond aan te liggen of onder de auto.
Tja jammer als dat niet zo goed meer lukt.........maar is niet anders.
Antwoord
#5
Ik schik mij ook hier in.
Motor scooter en of fietsen zal ik nog wel een tijd blijven doen.
Die staan tenslotte in de schuur ene niemand in de weg. Bleh

T's wa dat ouder worden  Oldage2  Headscratch2  Oldage maar we genieten er nog steeds van dat is het belangrijkste.
Antwoord
#6
Dit is ook de eerste auto "de Citroën C3" die ik volledig aan de Dealer overlaat voor onderhoud. 
Eergisteren voor onderhoud geweest bij bijna 100.000 km ook gelijk remvloeistof en 
koelvloeistof laten verversen. Plus een paar vloermatten voor de prijs van 588,- Euro.
Ik heb de rekening bekeken maar er valt niets af te dingen ik kom gewoon op dat bedrag uit.
Misschien als ik met Pensioen ben dat ik het onderhoud aan de auto weer zelf doe.
Bij of voor 175.000km moet  in de motorolie draaiende distributieriem vervangen worden maar daar
waag ik mij  niet aan om dat zelf te gaan doen want dat moet een professionele monteur 
van de Dealer doen.
De onderhoud van de scooters doe ik gelukkig nog zelf en dat is nog niet zoveel moeite voor mijn oude lijf.  New_grin

    Gr. René
Antwoord
#7
Grapje bij mij was rond de 750.
Maar nieuw krukas en nokkenas kering er in spanner.
Waterpomp distributie riem, kleppedekselpaking ook nieuw.
En nog een paar kleine dingen.

Uur loon voor 1 dag 380 dat is meer dan de helft van de kost prijs.
En ik geen stres geen vuile handen (jammer genoeg) en niet gebroken van op de grond liggen.
Dit bedrag was het mij wel waard.

Vroeger kocht ik daar 2 oude auros voor en was ik minimaal 6 jaar verder.
Maar terug gekeken was dit de eerste dus al met al 38 jaar goed verdient.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)