Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scooter Nieuws uit Rijswijk
Voor de mp3 is er ook nog niet veel.
Wel veel top koffers voor een top prijs en dat gaat hem dan niet worden. Laughpound
Maar ik blijf het zeggen een hele mooie top scooter hopelijk blijf je er veel plezier van houden. New2_goodluck
Antwoord
Ja George hij komt op het bekende plekje te staan, denk alleen dat er wel een hoes overheen gaat... de Django zonder heeft hem toch niet goed gedaan
Antwoord
Nou wachten duurt lang zeg maar, hij is er nog niet en ik heb hem pas bij 2 dealers gezien, dus voorlopig nog op het bankje
Antwoord
Filmpje:

En een update, hij is onderweg kan hem alleen niet eerder halen dan de eerste week van Sept wegens vakantie   Kazouillegeek
Antwoord
New3_sign_goodidea Ik haal 'm wel op voor je, geen probleem! Laughpound
Antwoord
Ja Fabian een verschrikkelijk mooie scooter moet ik toegeven, komt zeker ook uit China?
In dat filmpje had de persoon de scooter wel even kunnen laten draaien was het nog leuker geweest.
Ik zou ook ongeduldig zijn als ik een nieuwe scooter koop dan wil ik er gelijk op rijden, maar ja.
Nou Fabian nog even afwachten dan hè. 

Gr. René
Antwoord
Video 
René, kies maar een filmpje uit op Youtube.
Antwoord
Ik heb op YouTube gebladerd maar dat zijn zwaardere cc scooters.
We lezen het weleens van Fabian hoe deze 50 cc I-GET bevalt, mijn Piaggio Zip I-GET Euro 4 
vindt ik behoorlijk geknepen vanwege milieu. Het zal misschien ook bij deze Aprilia zijn.
Voor de Piaggio "Euro 5"  50cc scooters heeft men nog geen andere Ecu maar dat zal wel in de toekomst komen.
Wel een Mallossi Multivar en dat scheelt weer een paar km-ters, zie "vol gas met Joey" op YouTube. 

Gr. René
Antwoord
(08-11-2021, 08:58 8)René Klarenbeek schreef: Ik heb op YouTube gebladerd maar dat zijn zwaardere cc scooters.
We lezen het weleens van Fabian hoe deze 50 cc I-GET bevalt, mijn Piaggio Zip I-GET Euro 4 
vindt ik behoorlijk geknepen vanwege milieu. Het zal misschien ook bij deze Aprilia zijn.
Voor de Piaggio "Euro 5"  50cc scooters heeft men nog geen andere Ecu maar dat zal wel in de toekomst komen.
Wel een Mallossi Multivar en dat scheelt weer een paar km-ters, zie "vol gas met Joey" op YouTube. 

Gr. René

Ja klopt, mis zijn kontje in het filmpje aangezien zie er ook goed uitziet.

Waar hij vandaan komt is een goedevraag aangezien hij is eerste instantie in India is gereleased als 160cc en pas de 125cc en volgens mij komt daar ook nog de 50cc bij.
En ik zie hem ook nu langzaam bij de dealers in Europa verschijnen dus waar hij gemaakt wordt draait op volle toeren in iedergeval en ja China zou zomaar kunnen..

En die I-Get 5 is nog niet veel aan te doen op de multivar na zoals het eruit ziet, en dat laat ik dan ook doen, kan zijn dat ik dan wel prima vind zeker in deze regio aangezien je hier toch niet snel kan rijden en verder heb ik ook niet heel veel haast meer, dus ben benieuwd hoe hij gaat rijden/lopen.. 
tja en dat wachten is jammer aangezien ik 2x vakantie heb gehad als ik hem krijg anders had ik hem rustig kunnen inrijden :)

maar goed het is wat het is..
Antwoord
Citaat:maar goed het is wat het is..
Dat is een heel goed standpunt zo leef ik al jaren.
Me eigen niet druk maken. Het loopt hoe het loopt.
En het gaat hoe het gaat.

Zoon idee is beter voor iedereen ene geen stress.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)