Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ritje gemaakt
Heb je even een mooie rit gemaakt Peter.
Scheepvaart trekt mij ook lekker rustig dat de meesten voor bij gaan.
Daar word ik rustig van.
Speedboten nee daar vind ik niks aan..

Zeilboot zonder benzine of elektra met een zeiltje kan het alle kanten op.
Fascinerend niet.
Antwoord
Ja Peter het is altijd leuk dat wij kunnen genieten van een ritje rijden.  Smileysmoto
Antwoord
Ik ree minder de laatste tijd.
Maar hier met al dat scooter verkeer mis ik het enorm.
Zit er aan te denken om volgend jaar 1 mp3 op een aanhanger mee te nemen
Antwoord
Nou,..... Thinking dat is eigenlijk geen slecht idee, nog beter is met de Mp3 naar Italië.
Maar dat gaat misschien door omstandigheden niet lukken, een Mp3 is wel groot voor
een aanhanger? Maar goed, in principe moet het lukken maar ik persoonlijk vindt het wel een gedoe
maar dat is natuurlijk persoonlijk. Jo bij de STN neemt zijn Motor wel mee op een speciale aanhanger
mee naar het Zuiden voor o.a over de Bergen te rijden te toeren. Dus het kan natuurlijk wel, maar Peerke tijd genoeg
om daar over na te denken, toch?
Ik hoop dat jullie nog foto's hebben gemaakt om ons het te laten zien, tenzij het privé is natuurlijk hè.  New_grin

Gr. René
Antwoord

Antwoord
Narni op blote voeten ha ha
Antwoord
Narni heb ik opgezocht op Google, een mooi plaatsje maar "Narni op blote voeten" vat ik niet helemaal.  Thinking  New_grin
Dat soort binnen plaatsjes of Dorpjes/ binnen steden vind ik prachtig. Ook plaatsen met een haventje of aan
het water vind ik prachtig. Mien en Peerke misschien mogen we meer van zulke foto's zien en weer veilig thuis komen. 

Gr. René
Antwoord
Fotos als ik weer thuis ben.
Heb hier 2g netwerk en wifi alleen voor.
Als het niet te druk is..
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)