Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vuilnis
New_grin Vandaag maar weer eens een paar containers af gereden.
1 voor de vuilniszak kost dacht ik 2,60 per klep beweging, anderhalve zak met een beetje persen  Laughpound
En de nummer 2 container daar 2 kleding zakken in gegooid kost gelukkig nog niks Embarrased

Dit lekker op de blauwe scooter gedaan te hebben.
Tis niet veel kilometers maar wel weer even lekker om rond te scheuren  Scootertoer
Hij loopt goed slaat geen slag verkeerd.

En dan in je boven kamer komen de beelden van de scooter ritten die wij ooit gedaan hebben.
Ook dingen waar ik niet meer aan gedacht heb bv staan plaats op een camping of een stuk weg hier of daar.
We missen het wel dat toeren op de scooter, of dat ooit weer terug komt denk het niet.
Wel kleinere stukjes van misschien 100 km op een dag maar vakantie ritten zit er niet meer in.

Waarom niet nou ik op een luchtbedje op de grond is zalig maar dan smorgens er af komen New_cry2
Ons Mien rijd zo goed als nooit meer scooter denk dat ze het niet meer aan kan.
Die veteranenziekte heeft er best wel in gehakt ze heeft nog steeds last van der 2 schouders bovenarmen.
15 min auto rijden is ook zeer vermoeiend als ze dat doet  New_sleep
Dus bij deze gaan we dat voorlopig niet meer doen.

De scooters zijn zeker niet te koop der hangt voor beide heel veel emotionele waarde aan vast.
Ze zijn nog verzekert en zo nu en dan rijd ik nog op beide om naar de winkel of hier iets in de buurt.
Dus qua gezondheid en prettig voelen houden we het met vakantie maar bij de T4 camper.

.png   bus.png (Grootte: 17.27 KB / Aantal keer gedownload: 36)
Antwoord
Hier in de kop van Noord Holland is de verzamel vuil container "nog" gratis, nou ja gratis, je betaald gewoon per maand.
Dat witte pasje voor iedere bewoner wordt straks vast wel een betaalpas, maar dat is de volgende stap. Icon_mrgreen
Zo wordt er met alles de duimschroeven aangedraaid heb ik de indruk.
En ja de scooter vakantie van Peerke en Mien o.a naar "Pisa" dat is mijn favoriete verslagen en de prachtige foto's om dat te bekijken.  
Wel makkelijk van mij om op een luie stoel dat te bekijken hoe Mien en Peerke dat aandurfde om zo'n verre reis op een 50cc scooterje naar
Pisa (Italië) te rijden heen en weer terug naar Nederland.  New_grin
Andere gaan met een motorfiets of auto naar het Zuiden op vakantie maar dat vind ik niet zo'n prestatie t.o.v. met een 50cc scooter.
Zo vondt/vindt ik het verslag en foto's van een ene René van een "Kymco scooter club lid" de scooter vakantie naar de Boult in Frankrijk prachtig maar
 nu nergens meer te vinden op internet, helaas.
Ik begrijp het best dat een verre scooter reis op een latere leeftijd niet meer kan en dan is een Camper een uitstekend alternatief en ook heel leuk
om eventueel die verslagen en foto's te bekijken op dit forum. 
Maar goed, t.z.t weer eens de scooter vakantie verslagen en foto's van toen der tijd te bekijken van Peerke en Mien die nog beschikbaar zijn. 

Gr. René
Antwoord
Als je de ruimte hebt mooi bewaren die Elyseo's. Ja das toch óók mooi om met het campertje met zijn tweekes te gaan genieten.
Heb je trouwens die 2 Piagio's óók nog in het bezit ?
Antwoord
Citaat:Heb je trouwens die 2 Piagio's óók nog in het bezit ?
Ja die staan ook nog gepoetst in de schuur staan.
Die mogen als het mooi weer is ook weer even een paar kilometer maken.
Wat een luxe he ene de Zundapp hai staat er ook nog.

Word wel eens tijd dat ik het een en ander ga verkopen New2_shrug
Antwoord
Wel een luxe probleem Peerke, ik wil een stukje rijden maar met welk voertuig?  Thinking  Lolsingletooth
Antwoord
Dat probleem heb ik ook als het mooi weer is,
Als er zout op straat ligt is het makkelijker dan pak ik de scooter, blauw of zilverkleurig.
Die zijn niet zo duur in weg roestende onderdelen.
Antwoord
[attachment=194]

Hier in Delft geen vuilnisproblemen, en zeker niet op mijn werk. In dit geval wel een hoge ingooi Bleh
Maar gelukkig hebben we ook een milieustraat/containerpark om je zakken kwijt te kunnen.
Antwoord
Ja George een hele opgooi  New_grin toch een zware constructie op zo'n vrachtwagen. Wel mooi wat ze allemaal uitprakizeren voor afval op te halen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)