Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honda Vision NSC50
#11
Woensdag  weer van werk naar huis doet de km teller/snelheidmeter  het op eens niet meer van de Grijze Honda Vision.  Blink
Ik denk dat de kabel het heeft begeven/ gebroken,  Thinking maar ja, na bijna 54.000 km mag dat wel eens.
Van het weekend bij een motor zaak vragen of hij een originele Honda km-ter kabel wil bestellen.

   Gr. René
Antwoord
#12
Goede morgen.
km kabel ene kant is een makkie de andere kant kan tegen zitten.
Antwoord
#13
Ja dat klopt, de monteur gaat de kabel bestellen en krijg vanzelf een berichtje.
En ik wacht wanneer ik de Honda km kabel in bezit heb alvorens ik de oude kabel er tussen
uit haal anders weet ik niet meer hoe het gezeten heeft.  New_grin

   Gr. René
Antwoord
#14
De bestelde originele km-ter kabel voor de Honda Vision 50 is binnen dus die ga ik straks ophalen en
gelijk monteren. Hopelijk krijg ik de juiste kabel, maar moet wel daarom heb ik om een originele gevraagd.
Antwoord
#15
De nieuwe km-ter kabel gemonteerd, bij Honda Vision wel erg makkelijk.
De nieuwe aan de oude gekoppeld en zo doorheen getrokken.
Bij gereedheid een slinger aan het wiel gegeven en het lijkt te werken, morgen naar 
naar m'n werk zie ik het wel of de snelheid/km-ter teller goed werkt.  New_grin

   Gr. René


Bijlagen Miniatuurweergaven
       
Antwoord
#16
Ik heb wel eens gehad bij vervangen dat hij op een bepaalde snelheid begon te schommelen. Embarrased
hoppelijk doet hij het weer voor de komende 50.000 Laughpound
Antwoord
#17
Op weg naar m'n werk en weer naar huis ga ik altijd langs het industrie gebied en daar
zijn ze al weken met nieuwe gas leidingen in de grond te brengen. En dat gaat natuurlijk
gepaard met veel bagger op het wegdek en ook moeten de fietsers en brommers van het rijwielpad af en op een
gedeelte rijweg rijden. Maar goed wat ik bedoel te zeggen dat ik blij bent met winterbanden en géén 
semi slick banden onder de Honda Vision. Het gaat nu niet om winterbanden maar om het diepe profiel 
wat deze type band heeft. De Honda is lekker koers vast dus nog niet geslipt, anders dan met de Piaggio Zip.
De Zip heeft wel Chinese semi slick beton banden waardoor ik eens op de dijk met bagger op het wegdek opeens begon 
te glijden/te schuiven tot mijn schrik. Daarom rij ik maar met de Zip en zijn semi slick banden met mooi weersomstandigheden.
Wat ik bedoel te zeggen dat voor mij persoonlijk veel uitmaakt op welke banden ik rij, en waarom schrijf ik dit?
gewoon uit een stukje rij ervaring/beleving.  New_grin 

   Gr. René   Scooterr
Antwoord
#18
Vanmorgen de grijze Honda Vision de motorolie 10W30 ververst en de bougie nagekeken,
(NGK bougie) dus mankeert niet zoveel aan dan de afstand meten van 0.9 weer naar 0.8 mm.
Omdat bij 55.000 km weer aan toe was voor een stukje onderhoud, de volgende groot onderhoud
bij 60.000 km. 

     Gr. René


Bijlagen Miniatuurweergaven
           
Antwoord
#19
Weer leuk bezig René. Claphand Claphand
Antwoord
#20
Wat worden de scooters bij jou toch weer vertroeteld.
Alles netjes op kilometerstand daar zijn maar weinig mensen die dat zo lang volhouden  Thumbsup2  Respekt
Ik neem mijn petje voor je af.

Zelf kijk ik niet zo nauw denk altijd als de olie goed staat dan is het best.
Bij de motors loop ik wel alles te controleren van olie tot vloeistof maar wanneer ze een beurt moeten hebben dat is natte vingerwerk.
Der waren geen km boekjes bij.

Mare ik dwaal af.
Weer kei goed bezig René.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)