Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tussen de buien door.
Moest van middag nog even naar de winkels even wat kleine dingen halen.
Met de bus ach das zoon gedoe.
Ik heb de zilveren elyseo maar even aan de gang geslingerd.
Vorige week stond hij al een paar dagen aan de druppellader in een vloek en een zucht walmde hij weer lekker. Laughpound

2 straten door en de blauwe walm was weer weg. New_grin
Even langs 2 winkels af en terug naar huis.
Mens wat heb ik dit gemist.

Gewoon even op de scooter weg Scootertoer
Voel men nu alweer een ander mens.
Energieker vaag maar het is wel zo.

Dus dat gaan we zo nu en dan er toch even een klein stukje om even mij uitlaten. Scooter
Antwoord
Zo denk ik er óók over. New3_sign_goodidea
Antwoord
Ja Peerke dat is Peugeot eigen, de hele straat even blauw van de rook daar hadden mijn Peugeot Viva- City 2 takt ook een handje van.  New_grin
Als ik heel eerlijk ben en ik wil natuurlijk niemand op zijn ziel trappen of beledigen maar ik ben van mening dat 2 takt eigenlijk niet meer 
van deze tijd is.  Embarrased  New_grin 
Elke werkdag passeert mij een opgevoerde 2 takt Yamaha scooter en ik vind dat ding behoorlijk
herrie maken en stinken. Terwijl ik juist een 2takt soms wel lekker vindt ruiken, maar deze vind ik stinken.
En dan denk ik,... "je heb zelf ook jaren lang op een 2 takt scooter gereden". 
Nou ik hoop  dat ik van Peerke nu niet een ban krijg op zijn forum met deze uitspraken van mij.  Nervous Lolsingletooth  

Gr. René
Antwoord
Iedereen mag vinden wat hij wil.
Een 2 takt stinkt dat ligt aan de olie die er toegevoegd word of andere doping.

Dat hij zo rookte ach hij stond al een maand of 6 stil  New_grin
En dan leggen ze echt een rook scherm neer  Laughpound  Laughpound

Niet meer van deze tijd Thinking Kan wel een 4 takt kopen mare de herinneringen van de gemaakte ritten en kilometers.
Die kan ik met geen mogelijkheid over zetten.
Dat is ook het probleem met die 2 ze staan verzekert in de schuur of in de tuin.
Rijden word er nog zelden mee gedaan.

Maar weg doen nog even niet er hangt nog te veel gevoel aan.

Ene Bannen wat is dat..?? Laughpound
Antwoord
Uiteraard Peerke  snap ik het helemaal het zijn immers 2 kindjes waar jullie veel hebben beleeft o.a reis naar Pisa.
Mijn oudste Peugeot Viva- City had onder tussen een Sito plus uitlaat niets mis mee maar m'n kleding rook naar 
de 2 takt olie. Ik bedoel, eigenlijk was de originele Peugeot 2 takt katalysator beter en ook eenmaal warm, geen walm en reukloos.
Maar een nieuwe orginele katalysator uitlaat was wel erg duur in aanschaf en was de keus een Sito plus uitlaat snel gemaakt.
Peerke, misschien ergens een tweede hands katalysator uitlaat op de kop tikken? als eventueel omstanders  bezwaar zouden maken.
Maar als er niemand klaagt/zeurt dan lekker door blijven rijden, maar om dat voor te zijn is een katalysator misschien een optie tenminste 
van uit gaan dat de 2 scooter geen originele katalysator meer hebben.   Maar ja, zelf weten natuurlijk en wil mij nergens mee bemoeien
en niemand de les lezen.  New_grin

Gr. René
Antwoord
Vanmiddag de scooter weer eens gepakt en een lekkere rit van 91 km-ers gemaakt door het Brabantse landschap, nu de kanten op van
Oirschot/Eindhoven. Dat was weer eens lekker genieten met dit mooie weer. Claphand Scootertoer Scootertoer
Antwoord
Lekker bezig.
Was van middag even op de mp3 langs de kleding bak en de winkel gereden. was lekker.
Nu staat ook de blauwe elyseo in de schuur kan ik er makkelijker mee weg.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)