Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
scooter vervangen?
Edit: De MBK Ovetto wordt nog niet is verkocht!

Ik heb nu een snelle elektrische fiets (speed pedelec), met een gele kentekenplaat.
Antwoord
Weet je zeker George, dat je de scooter niet gaat missen. Toch anders als een supersnelle fiets. Dontknow Maar  New2_goodluck
Antwoord
Kijk je wel uit met die gevaarlijke fietsen.
Eens een scooter altijd een scooter George.
Antwoord
Ik persoonlijk zou deze mooie scooter niet weg doen want weg is weg en misschien dan pech!
Daarom heb ik ook 3 scooters  New_grin nu is 3 ook weer overdreven kan ook 2 scooters.  New_grin
Toch stiekem even een vraag George, wat is dan de verkoop prijs van deze scooter?

Gr. René
Antwoord
(09-06-2020, 10:23 10)René Klarenbeek schreef: Ik persoonlijk zou deze mooie scooter niet weg doen want weg is weg en misschien dan pech!
Daarom heb ik ook 3 scooters  New_grin nu is 3 ook weer overdreven kan ook 2 scooters.  New_grin
Toch stiekem even een vraag George, wat is dan de verkoop prijs van deze scooter?

Gr. René

Oké, het lijkt leuk om de scooter erbij te houden maar in de praktijk maak ik er zo ontzettend weinig gebruik van dat 'ie toch verkocht wordt.
Ik doe de scooter in de verkoop voor € 1600,- , dat is een marktconforme prijs. Bieden mag.   Icon_cool

Dit is de fiets (Giant E-Speed+) die me aan een nog betere gezondheid gaat helpen. Ik had diabetes en die wil ik niet meer terug, mijn gewicht is ook niet meer wat het is geweest, in positieve zin!  Boogie
Antwoord
George, ik snap het helemaal maar kijk uit deze soort E-fietsen zijn volgens het media diefstal gevoelig.
Dus dubbele kettingsloten en aan een vast punt zoals o.a een lantaarnpaal, maar liefst helemaal niet achter laten.

Gr. René
Antwoord
Een Vespa is net zo diefstal gevoelig. Alleen ja, zo'n fiets als ik heb neem je wat makkelijker mee. Op de meeste plekken kan ik de fiets gewoon binnen zetten, vandaar de aanschaf.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)