Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Werk en darten
#1
Ik rij nu gemiddeld een uur of 4,5 per dag.
Dat zijn 5 ritten 3 in de ochtend en 2 in de middag.
De ochtend rit is ongeveer 88 km.
De middag rit iets minder.

Darten ja dat is leuk sinds de corona niet meer in een café gegooid. Drunk2
Nu kregen we te horen dat er tot 1-1-2021 geen competitie gooien is ivm Corona.
Maar de competitie (wdc) waar wij voor gooien hoeft zich daar niet aan te houden.
Das maar een kleine jongen.
Den Bosch en Tilburg liggen ook plat qua darten.

Of wij onderling nog een soort competitie wilden gooien.
Nou nee gezien onze leeftijd en dat we allemaal wel iets mankeren en we ook in de risico groep horen doen we dat maar niet.
We lopen er aan te denken om eer 1 jaar tussen uit te gaan.
En dan zien we wel weer.

Gezondheid is belangrijker als darten.
Antwoord
#2
Wijs besluit.
Antwoord
#3
Op 21-9-21 begint de competitie weer.
We hebben er allemaal zin in ik ook.

MAAR ik ben de enigste die zegt ik gooi nog niet mee.
De kapten heeft MS en die vond dat niet zo leuk.
De beste darter bij ons heeft geen strothoofd meer en ademt door een filtertje wilde ook wel gooien maar te veel regels en of te druk stopt hij.
Ene van eind 20 wilde wel gooien.
En de enigste vrouw bij ons ook, maar zij ze ik vermijd grote groepen.

Ikke diabetes en ook als de bovenstaande achter in de 50  was de enigste die zij mijn veiligheid staat voor op.
Dus ik gooi niet.
Ik ken dat wel in de kroegen hoe meer vee hoe meer knaken.
Snap ik ook wel, maar MIJN veiligheid en van mijn gezin staat voor op.
Wat de rest doet mogen ze zelf weten.
Antwoord
#4
Ik snap het helemaal Peerke, of allemaal een mondkapje op,....misschien. Dontknow
Maar binnen in een Café met misschien wat minder ventilatie heeft Aerosolen de kans
om mensen toch te besmetten. Dus toch een goed besluit en misschien thuis maar Darten.  New_grin

   Gr. René
Antwoord
#5
Dat doe ik ook lekker thuis gooien.
Als ik zin heb.
Antwoord
#6
(08-29-2020, 11:33 11)Peerke schreef: Dat doe ik ook lekker thuis gooien.
Als ik zin heb.


Groot gelijk Peerke ik denk er ook zo over.
Antwoord
#7
Gezondheid staat voorop, belangrijk voor jezelf en vrouw en kinderen, tot op heden mogen we nog onze kleinkinderen knuffelen en op bezoek gaan bij onze kinderen met gepaste afstand en dat doe ik liever dan de stad ingaan of ergens anders mijn vertier zoeken. Dat komt nog wel een keer als alles weer goed gaat zonder risico's. Dan kan ik mijn eigen kinderen ook weer eens knuffelen en een kus geven. Das eigenlijk het enigste wat ik in deze tijd
écht mis. Raar is het dat je bij je eigen volwassen kinderen op 1,5 meter moet blijven. Dat gaat niet in mijn kouwe kleren zitten, 2 dochters die je niet
mag omhelzen als ze jarig zijn. Van de andere kant er zijn ergere en schrijnendere dingen die in deze tijd gebeuren.
Antwoord
#8
Nu vind ik het soms ook wel dat men wat doorslaat met handhaving van regels alhoewel Nederland ook
weer niet zo streng is t.o.v andere landen. Maar als ik al die YouTube filmpjes bekijk van demonstrerende Boeren en gewone Burgers
hoe de Politie (die zelf ook géén 1,5 meter afstand houdt)  deze mensen aanpakken en vooral de "door gesnoven Politie in burger" (verkleed als raddraaiers) 
 vind ik dat ergerlijk. Eén filmpje houdt mij steeds bezig, komt een ME busje langs rijden bij een jonge man 
leunend tegen zijn Scooter komt 4 man in burger uit die ME bus en sleurt (arresteert) de jonge man de ME bus in en de scooter flikkert om, en
dan denk ik dan "waar gaat het allemaal over".  Thinking
Doe dat bij plunderaars en brandstichters en lui die met stenen gooien naar de Politie's zoals o.a in die achterstand wijken maar
daar was een mildere aanpak van de Politie had ik de indruk.
Ook de filmpjes op YouTube in Berlijn van demonstrerende gewone burgers dus geen tokkie's of extreme linkse of rechtse lui maar
gewone doorsnee Burgers jong en oud, dan denk ik, wat is er allemaal aan de hand?
Ik bedoel, van de Mexicaanse griep deed men ook zo overdreven men mocht zelfs o.a de huisarts niet eens een hand geven en op een of
andere dag horen we er niets meer over en was schijnbaar alle regels weer afgeschaft.  Thinking  

   Gr. René

O, sorry Peerke, deze reactie had bij onderwerp "Corona" gemoeten.  New_grin
Antwoord
#9
Maakt niet uit René het is duidelijk wat er in staat.
Zure regen hadden we vroeger ook. Dontknow
Alle bomen zouden dood gaan er staan er nog genoeg en er komen er steeds meer bij. New3_sign_goodidea
Spaanse griep hebben ze ook niks voor een gewone griep ook bijna niet. Thinking
Over een tijd hoor je niks meer over de griep met een naam.(corona)
Antwoord
#10
Zo inschrijf geld terug betaald en we gooien 1 jaar geen competitie.
Werd mij niet in dank afgenomen. Rotfl2
De kapitein was wel pissig, mooi 2x werk.
Mijn buurman gooit ook niet om dat ik niet gooi.
Dus het team bestaat dit jaar niet.

Blijf wel gooien maar dan in huiselijke kringen. Darts
Ik vind darten leuk maar mijn gezondheid gaat voor.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)