Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Warm He
PFFF   dit is niks voor ne blanke mens dit weer , gaat ruim over de 35 graden in de schaduw hiero.
Gauw weer naar binnen . 

Groet , Bertus.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Nee Bertus is zeker geen weer zo, ge kunt geen bal doen als alleen in een verdonkerd en enigszins verkoelend huis gaan zitten.
Nu wordt het wat donker hier en het rommelt, ik zou wel willen een verkoelende bui regen, maar voorals nog blijft het bij een beetje gerommel in de lucht. Wel blij dat er wat wind gekomen is en dat we alles open hebben staan zodat het kan doorwaaien en het misschien wat afkoelt binnen.
Antwoord
Ongetwijfeld  is het in het zuiden van het land nog warmer maar in m'n huiskamer stond de thermometer enkele 
dagen op 29.5 graden. Maar nu staat de binnen thermostaat op, zelfs over de 30 graden dus nu op 30.5 graden.  Blink
De staande ventilator draait op volle toeren dus het geeft wat verlichting maar om een airco aan te schaffen voor
die paar warme dagen vind ik ook weer niet nodig. Anders wel in de auto want dat wil ik niet missen. 
Ik heb nu een zwarte Citroën C3 maar zo'n kleur zwart koop ik nooit meer, ik kan begrijpen dat in warme landen
daar meestal witte auto's rijden. We moeten ons maar niet te druk maken en sex gaat het ook niet worden  want 
anders leggen ik het loodje Embarrased  New_grin  maar gelukkig is het in Nederland een hitte golf meestal van korte duur.  

Gr. René   Sun
Antwoord
Ik vind het hier ook heter dan in Italië terwijl daar de 40 regelmatig werd aan getikt.
Maar volgens de weer app is het hier vochtiger als daar.
Antwoord
Ik heb mijn kwikthermometers naar de milieustraat gebracht waar ik ze zelf heb aangenomen bij het klein chemisch afval depot.  Laughpound 

(werk er zelf Claphand )
Antwoord
Hoi George, blij dat we weer iets van je vernemen.
Antwoord
Wel jammer George, kunt u niet meer zien hoeveel graden het is.  Lolsingletooth
Antwoord
Goed bezig George je zelf werk verschaffen en nog aan het milieu denken ook. Claphand
Antwoord

Hier een foto van mij in het KCA depot van Delft.
Antwoord
Dat is nog al een depot.
Hier in Drunen staat alles gewoon buiten.
Wel een kantoortje bij de weegbrug zo groot als een container. New_grin
Waar ze trouwens hele goede koffie hebben. Scootertoer
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)