Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Misschien nieuwe baas
#11
Gelukkig toch goed nieuws Peerke met nu de vele werklozen mensen en later misschien nog meer mensen die straks
misschien geen werk meer hebben. Niet alleen de Corona maar ook over racisme en slavernij verleden maken mij moe van dat gezeur
over dat wij blanken (witten) o.a excuus moeten aanbieden. Racisme is een hele kwalijke zaak maar ook excuus aanbieden vanwege
slavernij verleden ,  Wij?...wat hebben wij ermee nodig het is al eeuwen geleden.
Niet vergeten dat de vele stammen oorlogen in Afrika de krijgsgevangenen normaliter een kopje kleiner werden gemaakt
maar later verhandeld werden d.m.v betaling ( misschien kraaltjes en spiegeltjes)  aan o.a de blanken slaven handelaren, dus ze hebben er zelf ook aan mee geholpen.
Niet alleen de blanke en Arabieren maar ook de zwarte bevolking moeten excuus aanbieden aan elkaar en lering uittrekken aan deze kwalijke geschiedenis.
Nee dat betreft is niemand een haar beter, ook niet daarna om maar een voorbeeld te noemen o.a de Genocide Hutu's en Tutsi's  en
 andere (burger) oorlogen.   Ook in deze tegenwoordige tijd, voorbeelden ten overvloed. 

   Gr. René
Antwoord
#12
Ben het er helemaal met je eens René.
Antwoord
#13
Goed gezegd René.
Het is de waarheid.
Antwoord
#14
Onder welke naam mag je nu weer gaan rijden Peerke?
Antwoord
#15
Ik ga na de vakantie onder de naam Juijn rijden en die zit in Zaltbommel.
Is nog korter bij ook.

Maar alles blijft het zelfde wat er in mijn contract staat alleen de naam wijzigt.
En de taxi natuurlijk ook.
Antwoord
#16
Een medewerker van van Driel belde.
Ze willen mij niet kwijt en ze hebben zat te doen voor mij dus.
Heel het feest van een andere baas gaat niet door.

Krijg ik wel andere kits en andere routes of ik dat nog nooit heb mee gemaakt in die jaren dat ik er zit.
Heb er al honderden gereden.
Mijn kids missen nou niet zo ik heb er een paar tussen zitten die ik liever niet rij maar ik heb niks te willen dus doe dat al jaren.
En misschien ook een andere taxi...maar das afwachten.

Zo u allen weer op de hoogte en ik kan weer goed gaan slapen.
Ja slaap probleem vroeg wakker en liggen te denken over van alles en nog wat.
Hopelijk weer een stukje meer rust tussen mijn oren.
Antwoord
#17
Helemaal mooi als je bij dezelfde baas mag blijven rijden, je wordt in ieder geval gewaardeerd.
Antwoord
#18
Peerke, goed nieuws toch?  in deze onzekere tijden.
Antwoord
#19
Zeker goed nieuws.
Ben er ook zeer blij mee
Antwoord
#20
(06-26-2020, 17:31 17)Peerke schreef: Zeker goed nieuws.
Ben er ook zeer blij mee

Dat is zeker heel goed nieuws Peerke , ze kunnen je dus niet missen  Claphand
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)