Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inbraak:
#1
Vorige week het achter deur slot geforceerd van mijn bedrijfs bus , echtgenote hoorde lawaai ging eruit en zag 2 zuiderlijke jonge gasten 1 ging in de bus de andere stond op de uitkijk , ze klopte op het raam en de gasten keken zo eens brutaal naar boven en gingen verder waar ze mee bezig waren .
Gelukkig niets meegenomen , lag wel een dure head set in met mike boom , gebruik ik om met de verkeersleiding te communiceren en tijdens test vluchten om met de piloot te praten .
Verder lagen er een hoop vliegtuig onderdelen in waar ze niets aan hadden , waren dus alleen maar uit op computers ed.
Ben nu bezig een alarm systeem aan te leggen met een syrene van 120 db en blauwe strobe lights , de volgende die dit weer probeert schrikt zich het leplazurus .
Jammer dat ze niet met hun poten van een andermans spullen af kunnen blijven die kut buitenlanders , ik discrimineer nu bewust het is gewoon tuig van de richel , laat ze zelf gaan werken .
Kosten nieuw slot 180 euri's
Antwoord
#2
Icon_cool   Adrie, jij bent een racist,... het zijn schatten van jongens,...... Laughpound          nee anders zijn het wel van die oostblok figuren
heb ik begrepen. Maar dat mogen we niet zeggen en of  benoemen natuurlijk want er zijn ook goede en die moeten 
weer onder de kwade lijden. 
Het is een bestelbus, het zal je maar in huis gebeuren terwijl je boven in bed licht te slapen, dat lijkt mij vreselijk.  Kazouillegeek
Maar goed dat was weer slecht nieuws Adrie en de Politie bellen heeft ook weinig zin denk ik, hopelijk zijn jullie verzekerd voor 
o.a dit soort inbraken.

   Gr. René
Antwoord
#3
Ik hoop als ze het weer proberen dat ze een hart aan val krijgen van de herrie.
Gajes is dat die moesten ze van hoog op een punt hek gooien.
Met een beetje pech valt hij er naast.
Antwoord
#4
Altijd klote als ze niet van andermans spullen af kunnen blijven. Een pak slaag moesten ze krijgen dat ze 6 weken niet kunnen bewegen en als het
buitenlanders zijn meteen terugsturen of nog beter op een onbewoond eiland weg laten rotten.
Antwoord
#5
En alarm geïnstalleerd.,?
Zijn ze nog terug geweest?
Het eerste hoop ik wel het tweede niet.
Antwoord
#6
Alarm zit erin , wat een lawaai , blauwe strobe lights werken prima , je schrikt je rot.
nee Peerke ze zijn niet meer terug geweest.
de lamzakken , ik word er nog kwaad over.
Buren toch maar even geinformeerd.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)