Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kapot!
#1
Wink 
Ik kwam er dus gisteren achter dat mijn bagagedrager op de Ovetto naar de knoppen was. Ik hoefde niet ver te zoeken naar een oorzaak want ik had een poosje geleden onze verkeersregelaar een lift gegeven vanaf de millieustraat, de goede man woont bij me in de buurt. Ik schat de man op +100 kilo dus dat is ver over de 15 kilo die de bagagedrager dus mag hebben  Laughpound 

Eraf geschroefd en maar gelijk even nieuwe bouten gebruikt voor de herbevestiging van de oppasbeugels en het spatbord. Nou ja, we kunnen weer rijden!  Scootertoer


Overigens met een dergelijk gewicht van ons gaat die scooter toch nog behoorlijk rap: net voor het licht weer op rood ging trok 'ie op!  Lolsingletooth
Antwoord
#2
Citaat:net voor het licht weer op rood ging trok 'ie op! 
Dat zou ook kunnen zijn dat je bij een rap stoplicht heb gestaan    Radar  Laughpound
Antwoord
#3
Laughpound Laughpound
Antwoord
#4
Een persoon meegenomen op een bagagedrager?  Thinking
Nou ja, ......het was wel een zware last begrijp ik hieruit als ik goed gelezen heb.  New_grin

   Gr. René
Antwoord
#5
(05-07-2020, 16:34 16)René Klarenbeek schreef: Een persoon meegenomen op een bagagedrager?  Thinking
Nou ja, ......het was wel een zware last begrijp ik hieruit als ik goed gelezen heb.  New_grin

   Gr. René

Denk dat hij daar flink op heeft gesteund, het kostte flinke moeite om achterop de scooter te gaan zitten. 
Ach ja, nu heeft de lasser ook weer wat werk!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)