Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blokkie om met Peter S
Goed bezig Peter
Doe hoek kom ik nooit zo veel terwijl het daar best wel mooi is.
Antwoord
Dat is het voordeel jullie kunnen alle kanten op, ik zit 3/4 rondom water in de kop van Noord Holland. 
Maar ik kan mij wel vermaken op de scooter en ik als autist is het een voordeel dat ik alle wegen en kuilen in de weg wel kent.  New_grin

Gr René  Scootertoer
Antwoord
Zo, vanmiddag weer met de Jet op stap en precies 70 km gereden.
Ritje Hilvarenbeek-Lage Mierde-Vessem-Hoogeloon-Oostelbeers-en via allerlei binnendoorweggetjes richting Haghorst-Moergestel-Tilburg.
Was weer effe lekker.  Claphand Scootertoer Scootertoer Scootertoer Km-stand nu 1444. Nog een ritje en dan de 1500 beurt.
Antwoord
Vanmiddag weer eens lekker gereden, Tilburg-Waalwijk-Drunen-Nieuwkuyk-Vlijmen-Helvoirt-Haaren-Boxtel-Oirschot-Oisterwijk-Berkel-Enschot-Tilburg.
Goed voor een 82 km weer erbij.  Scootertoer Scootertoer
Antwoord
Had dat maar gezegd had je mij mee kunnen helpen in de schuur Laughpound Laughpound
Nee hoor geintje.

Mare wel weer mooie kilometers gereden.
En wat het weer betreft had je veel geluk. Scootertoer
Antwoord
82 km  Blink voor mij persoonlijk net even teveel op 1 dag, of ik moet een paar keer pauze houden om
van de scooter af te gaan want mijn lijf is dan gebroken.  Maar Peter weer een mooie rit gereden begrijp ik hieruit.  Scootertoer

Gr. René
Antwoord
Citaat:
Nou Peerke, dat had me niks uitgemaakt, beetje helpen in de schuur. New_grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)