Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blokkie om met Peter S
Vanmiddag ook eens lekker in mijn eentje op de scooter richting Udenhout-Helvoirt-Haaren Esch-Boxtel-Lennisheuvel-Best-Oirschot-Middelbeers
Haghorst-Moergestel-Oisterwijk-Tilburg. Exact.  New3_sign_goodidea 80 km erbij op de teller. Het was erg rustig en heb er erg van genoten. Boogie Scootertoer Scootertoer
Antwoord
Heel netjes Peter.
Ondanks de vrije tijd die ik heb kom ik er niet aan toe om een blokkie om te gaan.
Is wel jammer.
Moet er toch eens tijd voor maken.

Rij zo nu en dan 2 km naar de winkel en terug.
En het is zalig.
Antwoord
"Top" Peter, ik kan er ook niet genoeg van krijgen, met Paas weekend weer lekker rijden op de scooter en naar
o.a de Bollenvelden kijken.

Gr. René  Scootertoer
Antwoord
Loop ook al te bedenken welke kant ik op ga maar nog geen idee.
Hoop dat het komt voor het weekend. Welcome2
Antwoord
Vanmiddag na het eten de scooter maar weer eens gepakt.
Ritje Tilburg-Gilze-Chaam-Alphen-Riel-Gilze-Tilburg, zo links en rechts de binnenweggetjes en het was weer goed voor 62 km erbij
op de tellernog 20 en dan heb ik de 1300 km erop. Was weer lekker zo goed als geen fiets/bromfietspaden dus ook geen last van fietsers waar je
rakelings langs moet op de wat smallere fietspaden. New3_sign_goodidea Claphand Scootertoer Scootertoer
Antwoord
Wat kunnen wij een hoop lol hebben van en met (o.a) scooter rijden althans ik wel, ik merk persoonlijk nog geen afnamen van interesse.
Veel plezier met weinig kosten want met een paar liter benzine kunnen we/ik veel leuke ritjes maken.
En mensen met lef (ik niet) op een 50cc scooter nog grotere ritten voor betrekkelijk minder geld maar dat moet natuurlijk 
iedereen zelf bepalen. Ik heb voorlopig nog steeds een leuke bezigheid en het is mijn enige hobby en dat is niet veel maar voor mij voldoende.
En natuurlijk op o.a Peerke's forum koekeloeren.  New_grin

Gr. René  Scootertoer
Antwoord
Laughpound
Citaat:Peerke's forum koekeloeren.
  Laughpound
Doe ik ook meerdere keren per dag.
Antwoord
Ja ik koekeloer hier óók wat weg. New3_sign_goodidea Gezellig toch. Claphand
Antwoord
Laughpound
Antwoord
Vanmiddag ook weer even de scooter gestart en een ritje gedaan naar Reusel en de andere Mierden al met al weer een 70 km
met mooi weer door het Brabantse landschap.
Dus dat was weer even genieten.  New3_sign_goodidea
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)