Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corona
Vandaag naar Alkmaar de zoon gaat formeel trouwen en wij als ouders zijn getuigen.
Dus gewoon met z'n vieren want verder mag er niemand bijzijn in het Stadhuis.
Het grote feest is verschoven naar volgend jaar dan komt ook de moeder over uit Cuba als en 
hopelijk de virus dan verdwenen is.
Alhoewel ik moet het allemaal nog zien en als ik het nog mag meemaken.
M'n oudste dochter in Heerhugowaard heeft een milde vorm van Corona dus komt bij ons
ook heel dichtbij in de familie. We gaan straks ook naar onze dochter toe in Heerhugowaard om wat 
spullen brengen bij de kleinkinderen voor de deur en zwaaien maar voor het raam. 

Gr. René
Antwoord
Na het stadhuis in Alkmaar ook even de gevraagde boodschappen gedaan voor m'n dochter met Corona virus
en op afstand afgeleverd bij de voordeur en door de kleinkinderen in ontvangst genomen.
En wij op afstand moeten houden en daarna zwaaien en groeten.
Bizar of de kinderen Melaats zijn, dat doet mij nog denken aan de klassieke film van Ben Hur. 
Zijn Moeder en Zus waren melaats en woonde bij een grot met andere Melaatsen. 

Gr. René

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Tja ik kan dat zo niet dan houd ik het niet droog.  New_cry2 Embarrased Vorige week moest ik het e.e.a. wegbrengen naar Moergestel toen ging ik 
toen de kleinkinderen in bed lagen. Ben wel blij dat we regelmatig kunnen facetimen, zelfs dan heb ik er moeite mee om af te sluiten. New2_shrug
Wat dat betreft heb ik een heeeeeeeeel klein hartje. Ik ben wél blij dat het met de kinderen en kleinkinderen in ieder geval goed gaat. Worship
Antwoord
Wij hebben vanavond de kleine gezien door de ruit.
Hij groeit goed en dat in 14 dagen.

Mare nu iets minder nieuws.
De zus van de vriend van mijn dochter werkt in Breda op de IC en bij haar hebben ze corona geconstateerd.
Mijn dochter en vriend waren in Breda afgelopen weekend waar zij ook was.

Dus het komt misschien kort bij.
Laten we hopen dat we er geen last van hebben.
Antwoord
Ik zal voor hun duimen dat corona bij hun de deur voorbij gaat.
Antwoord
Ik hoop het ook... New2_goodluck
Antwoord
Tja we moeten erg goed oppassen, op m'n werk houdt iedereen goed  aan de regels, ruim afstand houden.
M'n zoon en schoondochter hebben we ook gisteren afstand gehouden en geen hand of kus gegeven. 
Je weet maar nooit. 

Gr. René
Antwoord
Wij zijn ook voorzichtig houden mooi van iedereen afstand.
Hier nog gelukkig niemand ziek.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)