Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corona
Nou daar ga ik toch eens ernstig over nadenken, ben er geen voorstander van om nóg meer spuiten te nemen.
Ik denk dat je eigen lichaam ook de kans moet krijgen om zelf afweerstoffen aan te maken.
September/oktober dan zal ik wel weer van de partij zijn om er een paar te krijgen.
Maandag krijg ik mijn boosterprik,
Antwoord
Ik ben ook niet zo voor die spuiten je afweer moet zo its goed maken.
Maar vanmiddag in Breda de booster gehad, kunnen we weer op vakantie Laughpound Laughpound
Want daar doe ik het voor.
Antwoord
Hier ook eentje die een boosterprik kreeg, gistermiddag. Nog wel een zere arm.
Maar we mogen weer op vakantie 😎👍🏻
Antwoord
Ik heb geen last van mijn arm maar nog wel een beurzeplek.
Antwoord
Totaal geen last gehad van de boosterprik afgelopen maandag weer in Waalwijk.

QR code in mijn telefoon is sinds vandaag ook aangepast, staan er nu 3 op zowel nationaal als internationaal.
Antwoord
Bij mij was de nieuwere code binnen 4 dagen actief. Welcome2
Antwoord
Ik had begrepen in de media dat Israël al met een 4e prik bezig is maar wel de laatste.
Israël is er "klaar mee" het is niet tegen te houden, misschien moet iedereen maar deze virus
eens gehad hebben als een soort van groep immuniteit.
En nu willen ze hier ook kinderen prikken,  Thinking kinderen worden niet ziek maar geven de eventuele
virus wel door, en daar doet de prik niets aan heb ik begrepen.
De tijd zal het leren, misschien moeten we in de geschiedenis boeken kijken en lezen hoe het
vroeger ging met epidemieën. Waar blijft de EU? die moet 1 lijn trekken, nu doet elk land maar wat
met de beste bedoelingen natuurlijk. Ik weet natuurlijk ook wel dat dat beslissingen moeilijk is dus is het beter
om alle EU landen de zelfde regels te hanteren. Nu gaan we met zijn allen naar de zuiden buren feest vieren.
Aldus mijn gedachten gang en ik heb de wijsheid natuurlijk ook niet in pacht maar mijn boeren verstand zegt 
als we met zijn allen naar de supermarkt kunnen dan kunnen we ook o.a naar de kapper en horeca.    New_grin

Gr. René
Antwoord
Vroeger hebben we pr ongeluk hele stammen uit geroeid met de griep virus zonder dat we het door hadden.
Ik denk dat dit virus net zo iets is en daar zullen we met zijn alle door heen moeten.

De EU is een lachertje kost een bak geld en we schieten niet op om 1 lijn te trekken met heel veel dingen.
De kappers en zo mogen van mij ook open op afspraak daar is niks mis mee.
Cafés met veilige afstand dat weten de meesten zelf wel.

En dat we naar de buren over de grens gaan..... Wave
Hadden ze iets anders verwacht..!! Uuups
O nee zo ver kunnen ze niet voor uitdenken in den haag.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)