Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piaggio Zip (je) I-GET 4 takt injectie
Nog geen 1000 km rijden dan staat de teller op 50.000 van de grijze Honda Vision nsc 50.
Als de teller op 50.000 km staat dan ga ik weer onderhoud geven dus een nieuwe bougie,
aandrijfsnaar, motorolie, luchtfilter en verder alles nalopen o.a klepspeling meten.
Deze Honda Vision is eigenlijk nog in nieuwe staat dus géén zogenaamde alom bekende gebruikers sporen (afgetrapt).
Nee nog helemaal super volgens mij is deze Honda Vision in staat om nog eens 50.000 km te rijden.
Maar of ik daar de geduld voor heb weet ik niet misschien doe ik deze Honda t.z.t voor de verkoop of inruilen.
Of men nog zo'n scooter met deze hoge km stand wil hebben weet ik niet het is natuurlijk niets meer waard. 
Eigenlijk zonde om voor een paar Euro deze Honda weg te doen want het rijdt super en zoeft (stilletjes) nog steeds
probleemloos over het asfalt en brengt mij overal naar toe,....... ik zie wel.  New_grin

   Gr. René   Scooterr
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Piaggio Zip (je) I-GET 4 takt injectie - door René Klarenbeek - 10-25-2020, 09:21 9

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)