03-21-2020, 13:27 13
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-22-2020, 10:09 10 door René Klarenbeek.)
De Zip weer onderhanden moeten nemen ik was niet helemaal tevreden, de Zip had wat vermogen verlies.
Bij wat tegen wind had de Zip steeds ruim 10 km een terug val van 50 naar 38-40 km.
Ik heb nu originele Malossi rollen gemonteerd en de klepspeling was veel te krap, ik kon geen juiste voelermaat er
tussen krijgen. Een beetje jammer weer, ik kan mij niet voorstellen dat na 863 km inrijden de klepspeling zo krap is geworden.
Maar met de juiste klepspeling nu rijdt de Zip weer als de Brandweer en met nu een straffe tegenwind hooguit 5 km terugval en
daarna kruipt de snelheid toch weer naar de 50-52 km. Ik heb met de Zip een behoorlijk end gereden met deze lekkere zonnetje
en ik ben nu super tevreden over de Zip.
Derde foto is te zien 2 inlaat kleppen en 1 uitlaatklep, wel een secuur werk dat klepspeling meten en corrigeren.
Gr. René
Bij wat tegen wind had de Zip steeds ruim 10 km een terug val van 50 naar 38-40 km.
Ik heb nu originele Malossi rollen gemonteerd en de klepspeling was veel te krap, ik kon geen juiste voelermaat er
tussen krijgen. Een beetje jammer weer, ik kan mij niet voorstellen dat na 863 km inrijden de klepspeling zo krap is geworden.
Maar met de juiste klepspeling nu rijdt de Zip weer als de Brandweer en met nu een straffe tegenwind hooguit 5 km terugval en
daarna kruipt de snelheid toch weer naar de 50-52 km. Ik heb met de Zip een behoorlijk end gereden met deze lekkere zonnetje
en ik ben nu super tevreden over de Zip.
Derde foto is te zien 2 inlaat kleppen en 1 uitlaatklep, wel een secuur werk dat klepspeling meten en corrigeren.
Gr. René