Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piaggio Zip (je) I-GET 4 takt injectie
Bertus, deze band zeker op internet gekocht? ik persoonlijk zou dat nooit doen het zijn meestal
oude banden (oude fabricage) zegt men, en ik kan zelf géén band verwisselen van de velg zonder schade aan de velg.
De montage draairichting (rotation) advies op de band volgen, bij Michelin City Grip is rear een V profiel en
front een A profiel of stand (noem ik het maar). Op deze voorband Michelin City Grip van de Zip staat als advies 2 keuze, 2 contra peilen FRONT en REAR na gelang
of de band voor of achter gebruikt wordt dient men de draairichting (rotation) advies te volgen.
Bij o.a de Piaggio Mp 3 zie je ook dat de 2 voorbanden meestal (Michelin City Grip) het profiel contra is ten opzichte van de achterband.
En waarom voor en achter contra?.. ik heb géén idee, ik volg het advies van Michelin, was het toevallig 2 x Deestone 825 band (voor en achterband) dan 
had ik het zelfde laten doen want die heeft de zelfde soort profiel.

   Gr. René


Bijlagen Miniatuurweergaven
       
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Piaggio Zip (je) I-GET 4 takt injectie - door René Klarenbeek - 08-14-2022, 08:54 8

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)