Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rondje Lansingerland
gisteren even lekker een rondje gereden:

Antwoord
Mooie rit Fabian.
Antwoord
Fabian, een leuk filmpje en deze grappige techniek van een route met dat scootertje op het landkaart
beheers ik niet. Maar ik kan nog net foto's op het forum zetten en meer zit er niet in.  New_grin
Vandaag wordt het ook weer mooi en warm dus pak ik straks ook de scooter om uit te waaien.

Gr. René
Antwoord
(08-11-2022, 08:39 8)René Klarenbeek schreef: Fabian, een leuk filmpje en deze grappige techniek van een route met dat scootertje op het landkaart
beheers ik niet. Maar ik kan nog net foto's op het forum zetten en meer zit er niet in.  New_grin
Vandaag wordt het ook weer mooi en warm dus pak ik straks ook de scooter om uit te waaien.

Gr. René

Gelukkig hebben we allemaal hulpmiddelen die een deel van de filmpjes voor me maakt :) ik vind het wel leuk geeft een beetje het idee hoe het eruit ziet.
ik zou ook nog foto's kunnen toevoegen in dat gedeelte maar dat is wat meer werk en ben er nog niet uit of dat nou echt toegevoegde waarde heeft.

mooi weer zeker, een beetje te  Sun dus scooter blijft lekker staan
Antwoord
Met dat scootertje vind ik ook heel gaaf.
En ik heb mij daar nog niet in verdiept..
De rit kijk ik straks als ik goede wifi heb.
Antwoord
Te warm om op de scooter te rijden?  Thinking....ik ga "juist" op de scooter om lekker
uit te waaien, een soort van verkoeling.  Scootertoer

Maar goed, dat moet natuurlijk eenieder voor zich zelf weten.
Nu moet ik wel toegeven dat ik 3 helmen heb waarvan 1 toevallig wat luchtige binnenwerk heeft dus
niet zo warm is op m'n hoofd is. En die gebruik ik dan voor dit soort warme weersomstandigheden en
dat scheelt aanmerkelijk.

Gr. René  Scooterr
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)