Uw account is momenteel verbannen van dit forum. Reden voor verbanning: Onbekend
Deze verbanning zal worden opgeheven op: Onbekend


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zilvere Elyseo
#11
Jep daar hebben we tegenwoordig last van de kou op onze botten leuk hè dat ouder worden. Ha haha
Maar dat mag de pret niet drukken
Antwoord
#12
Zolang ik maar ouder wordt en op die scooter kan kruipen. Claphand Laughpound Laughpound
Antwoord
#13
Dat is zeker waar.
De twee wieler houd ons jong tussen onze oren.
Scootertoer Whistle3
Antwoord
#14
Zo, net effe 60 km getuft, Tilburg-Vught-Cromvoirt-Nieuw Kuyk- Drunen-Waalwijk-Sprang Capelle-Kaatsheuvel-Tilburg.
Uit de zon een beetje van de frisse toch nog, in de zon oké. Dus weer lekker genoten van mijn scooterritje.
Werd weer tijd na al die natte en frisse weken. Scootertoer Scootertoer Scootertoer
Antwoord
#15
Peter heeft de Sym al de eerste service beurt gehad en eventueel de vario ring verwijderd? 

  Gr. René
Antwoord
#16
Wel de eerste beurt gehad bij de 500, maar verdere afstellingen wille ze pas doen bij de volgende beurt bij 1500 km.
Ze hebben bij andere Jet 14 ook klachten met inhouden en de max van 45 km. Dat moet dan veranderd worden.
Maar denk zelf dat ik er eerder voor ga. Heb er nu 1060 km mee gereden.
Antwoord
#17
Citaat:Heb er nu 1060 km mee gereden.
hooo begint al ergens op te lijken.
Langs Drunen geweest.... Scootertoer

Ik heb net een kilometer of 4 gereden tja niet veel mare het was lekker dat wel.
De zilvere is weer thuis mijn zoon had hem een paar dagen nodig.
Kan ik er morgen de nieuwe accu in zetten. Claphand
Antwoord
#18
Niet langs maar ook door Drunen Peerke. Scootertoer Scootertoer New_grin
Antwoord
#19
Wat een infrastructuur hier he je mag bijna overal 30km rijden.
Fietsers en snor scooters sommige niet die gaan veel harder.
Sommige auto's ook is leuk bij het zebrapad New_grin steek meestal gewoon over Laughpound
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)