Auteur Topic: Lappenmand  (gelezen 52 keer)

Offline Adrie

• Newbie
  • *
Lappenmand
« Gepost op: 24|feb 04:47 »
Hallo mensen de laatste tijd zit ik nogal in de lappenmand beide voeten aangetast door diabetes . loop ik al meer dan 3/4 jaar mee .
Hoop gezeur , deze maand teenamputatie en nog geluk dat ik mijn onderbeen kon behouden waar de bacterie ook al in zat met hele zware antibiotica kuren tot stoppen kunnen brengen .
Amputatie wond wil niet genezen , loop al 31/2 week op een gipsschoen dus afwachten wat de toekomst brengt .
De laatste tijd weinig op het forum geweest , had nergens geen zin in maar ik ben jullie niet vergeten hoor.
Ik heb al een jaar niet meer op mijn scooter kunnen rijden en mis het best wel , maar misschien komt het de komende tijd weer wel , groeten.
Ik ben oud genoeg om beter te weten maar jong genoeg om er maling aan te hebben

Offline Peter Stupers

• Full Member
Re: Lappenmand
« Reactie #1 Gepost op: 24|feb 08:05 »
Das niet mis Adrie, "gelukkig" dat men je onderbeen kan behouden, sterkte en hoop dat het bij 1 teen mag blijven.
Snap dat je nergens geen zin in hebt maar ik hoop dat je de zin weer krijgt om dingen te gaan doen en weer eens lekker
je scooter kunt pakken en lekker je gedachten kunt uit laten waaien en te genieten van het scooteren. scooter_toer
Groeten Peter.

Offline Peerke

• Scooter verslaafd
  • Administrator
  • Sr. Member
  • i don't need therapy i just need to riding scooter
    • Mien en Peer
« Reactie #2 Gepost op: 25|feb 06:50 »
Wow Adrie,
lijkt wel of ik het van mijn vader terug lees.
Wil niet genezen of geneest het wel maar heel langzaam.
We gaan nu het betere weer tegemoet hopelijk gaat het zo weer een stukje beter met je en kan je weer een toertje maken.
Al is het maar door je straat heen en weer. vwdrs1
Mvg Peerke

Offline René Klarenbeek

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 25|feb 04:46 »
Adrie, ik heb gisteravond het slechte nieuws al gelezen en heb het eerst maar even laten bezinken.
Zulk vervelend nieuws heb ik altijd weinig woorden van hoe moet ik iets schrijven dan alleen maar beterschap.  :rolleyes:
Ik kan alleen maar beterschap wensen en hopelijk bent u in goeden handen van bekwame artsen.
Adrie, hopelijk krijgen wij later van u positiever bericht dat het beter gaat.

Gr. René

Offline Adrie

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 10|mrt 05:48 »
Het gaat langzaam beter wond na 1.5 maand bijna dicht , loop nog steeds met een gipsschoen en blijft behoorlijk pijnlijk , moet daarvoor naar een revalidatie arts we hopen het beste er weer van.
Ik ben oud genoeg om beter te weten maar jong genoeg om er maling aan te hebben

Offline Peerke

• Scooter verslaafd
  • Administrator
  • Sr. Member
  • i don't need therapy i just need to riding scooter
    • Mien en Peer
« Reactie #5 Gepost op: 10|mrt 09:51 »
Nou das niet zo mooi dat je pijn houd ik hoop maar dat dat snel weg gaat.
Want pijn in het algemeen is niet niks en het belemmert je in het doen en laten.
Wens je heel veel sterkte Bertus en een voorspoedig herstel.
Mvg Peerke