Auteur Topic: onderhoud Honda Vision nsc50  (gelezen 682 keer)

Offline Peter Stupers

• Full Member
Re: onderhoud Honda Vision nsc50
« Reactie #60 Gepost op: 24|dec 07:41 »
Da loopt weer lekker en je kan er weer even tegen. :PDT_Armataz_01_37: vwdrs1 vwdrs1
Groeten Peter.

Offline René Klarenbeek

• Full Member
« Reactie #61 Gepost op: 27|dec 08:32 »
Gisteren nog nooit zo gemarteld aan een scooter om een achterste lampje te verwisselen want de achter stuurkap ging een
sterboutje niet los. Maar met veel kunst en vliegwerk toch voor elkaar gekregen om dat kleine lampje te verwisselen.
Maar het zinde mij niet om dat sterboutje met een sterschroevendraaier en waterpomptang maar niet los te krijgen want bij
de rode Honda gaat dat wel en het is geen sterschroef maar een sterboutje met een dragende achtergrond (stuurframe).
Dus schoot het mij later te binnen, ik heb nog een slagschoevendraaier,  :017: nou, één tik en los dat boutje.  :13:
Het was door de fabriek enorm vast gezet want er was geen roest aanwezig.
Nou dat is weer een heel verhaal, en wat kan een mens toch martelen (k..tten) om een klein dashboard lampje te wisselen.  :grin:

Gr. René  Moto_smil

« Laatst bewerkt op: 27|dec 08:41 door René Klarenbeek »

Offline Peter Stupers

• Full Member
« Reactie #62 Gepost op: 27|dec 09:57 »
Ja, wat een gedoe óók allemaal om lampen te verwisselen. Meestal niet iets wat je onderweg moet overkomen met al dat
gesloop voordat je bij de lampen kunt.
Groeten Peter.

Offline Peerke

• Scooter verslaafd
  • Administrator
  • Sr. Member
  • i don't need therapy i just need to riding scooter
    • Mien en Peer
« Reactie #63 Gepost op: 27|dec 05:42 »
Of ze zijn er zo uit maar dan weer netjes er in das soms ook een apart :wink: beroep.
Mvg Peerke